Programavimas su pagaliukais: kuriame algoritmus gamtoje
Maksimalus dalyvių skaičius: iki 30
Pamoką sukūrė - Ieva Čerškuvienė
Pamoką sukūrė - Ieva Čerškuvienė
Kodėl svarbu laikytis žingsnių sekos?
Pamokos pradžioje mokiniai sužino, kas yra algoritmas ir kodėl svarbi darbų seka.Gamtoje vaikai poromis atlieka užduotį: susiranda medžiagą (pagaliukus), iš jų sukuria 2D arba 3D figūrą, užrašo kuo tikslesnę instrukciją, kaip tą figūrą padaryti. Savo instrukcija keičiasi su kita pora, kuri bando atkurti figūrą pagal gautus nurodymus. Jei nepavyksta, poros bendradarbiauja ieškodamos klaidų.
Pamoką užbaigia refleksija apie aiškaus bendravimo ir pagalbos svarbą.
Nuotrauka iš https://shorturl.at/0hOET
Pamokos tikslas
Supažindinti mokinius su algoritmo sąvoka ir eiliškumo svarba.Pamokos planas
1. Įžanga (5–10 min.)2. Pagaliukų paieška ir figūros kūrimas (15 min.)
3. Instrukcijų keitimas ir testavimas (15–20 min.)
4. Refleksija (5–10 min.)
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
A3. Taiko ir paaiškina informaciją problemai spręsti, apbrėžia ir tikslina problemą, pavaizduoja ją grafine ir (ar) aprašomąja forma.Pamokos vieta:
Senamiesčio seniūnija, Bernardinų sodas
Panašios pamokos