pagaliukai_1745505190-8c7ba93609a76069904c48e7751fa030.JPG

Programavimas su pagaliukais: kuriame algoritmus gamtoje

Maksimalus dalyvių skaičius: iki 30
Pamoką sukūrė - Ieva Čerškuvienė
  • Technologijos,
    Pradinis ugdymas
  • 1 klasei
    2 klasei
    3 klasei
    4 klasei
  • Lauke
  • Bernardinų sodas
  • Pamoką veda
    Mokytojas
  • 45 min

Kodėl svarbu laikytis žingsnių sekos?

Pamokos pradžioje mokiniai sužino, kas yra algoritmas ir kodėl svarbi darbų seka.

Gamtoje vaikai poromis atlieka užduotį: susiranda medžiagą (pagaliukus), iš jų sukuria 2D arba 3D figūrą, užrašo kuo tikslesnę instrukciją, kaip tą figūrą padaryti. Savo instrukcija keičiasi su kita pora, kuri bando atkurti figūrą pagal gautus nurodymus. Jei nepavyksta, poros bendradarbiauja ieškodamos klaidų.

Pamoką užbaigia refleksija apie aiškaus bendravimo ir pagalbos svarbą.


Nuotrauka iš https://shorturl.at/0hOET

Pamokos tikslas

Supažindinti mokinius su algoritmo sąvoka ir eiliškumo svarba.

Pamokos planas

1. Įžanga (5–10 min.)
2. Pagaliukų paieška ir figūros kūrimas (15 min.)
3. Instrukcijų keitimas ir testavimas (15–20 min.)
4. Refleksija (5–10 min.)

Kompetencijos

Komunikavimo
Kūrybiškumo
Socialinė

Temos ugdymo programose

A3. Taiko ir paaiškina informaciją problemai spręsti, apbrėžia ir tikslina problemą, pavaizduoja ją grafine ir (ar) aprašomąja forma.

Pamokos vieta:

Senamiesčio seniūnija, Bernardinų sodas
Panašios pamokos
Visos pamokos
Kaip naudotis?