
Skaičiai Bernardinų kapinėse
Maksimalus dalyvių skaičius: Iki 20
Pamoką sukūrė - Irena Radžiūnienė
Pamoką sukūrė - Irena Radžiūnienė
Kokius amžius mena Vilniaus Bernardinų kapinės?
Mokiniai susipažins su Vilniaus Bernardinų kapinių istorija ir, remdamiesi antkapių duomenimis, nustatys, kokio amžiaus kapaviečių Bernardinų kapinėse yra išlikę daugiausiai. Duomenis fiksuos užduočių lapuose, vėliau juos atvaizduos grafiškai.Mokiniai gilins dalykines istorijos ir matematikos žinias, darbas grupelėse skatins mokinius bendradarbiauti tarpusavyje, lavins kritinį mąstymą.
Pamokos tema gali būti pritaikyta įvairių klasių moksleiviams, turintiems bendrųjų mokymosi sunkumų, taip pat mokiniams, turintiems nežymų intelekto sutrikimą ir / ar autizmo spektro sutrikimą, skiriant užduotis pagal individualius gebėjimus bei poreikius.
Nuotrauka pamokos autorės.
Pamokos tikslas
Susipažinti su Vilniaus Bernardinų kapinių istorija, nustatyti, kokio senumo kapaviečių išlikę daugiausiai.Pamokos planas
1. Mokytojas pristato pamokos temą, tikslą, užduotis, struktūrą, vertinimo kriterijus.2. Mokytojas pasakoja mokiniams senųjų Vilniaus Bernardinų kapinių istoriją. Kviečia mokinius disuksijai remiantis jų asmenine patirtimi.
3. Mokiniai pasiskirsto grupelėmis po keturis. Atlieka užduotis grupelėse, klauso mokytojo skaitomo teksto, atsako į pateiktus klausimus.
4. Tyrinėdami antkapių užrašus, renka duomenis apie paminklų amžių. Sudaro surinktų duomenų diagramą ir nustato, kokio amžiaus kapaviečių kapinėse yra išlikę daugiausiai.
5. Grupelės pristato darbo rezultatus.
6. Pamokos aptarimas, refleksija.
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
Vilniaus istorija. Senosios Vilniaus kapinės. Metai - šimtmečiai – amžiai. Duomenų rinkimas ir grafinis vaizdavimas. Diagrama. Pateikiamos informacijos klausymas ir informacijos rinkimas.Pamokos vieta:
Senamiesčio seniūnija, Žvirgždyno g. 3, Vilnius
Panašios pamokos