
Žmogus ir ežeras
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Lina Ignatavičiūtė
Pamoką sukūrė - Lina Ignatavičiūtė
Ar žmogaus veikla daro įtaką ežero natūralioms buveinėms?
Mokiniai tirs Salotės ežero ekosistemą lygindami du ežero krantus.Atsakydami į pateiktus klausimus, vaikai palygins ežero krantuose randamus gyvosios ir negyvosios gamtos objektus, aplinką.
Pamokos pabaigoje vertins ir diskutuos, kokią įtaką ežero ekosistemos būklei daro žmogaus veikla.
Pamoka skatina sąmoningumą, kritinį mąstymą, moko prisiimti atsakomybę už savo sprendimus ir veiksmus.
Nuotrauka: 15min.lt
Pamokos tikslas
Tyrinėti ežero ekosistemos gyvosios bei negyvosios gamtos komponentus, skatinti gamtosaugos supratimą.Pamokos planas
1. Mokytojas pristato pamokos tikslą bei uždavinius.2. Mokiniai, atsakydami į užduotyse pateikiamus klausimus,atlieka ežero krantų tyrimą. Pateikia atsakymus, palygina dviejų ežero krantų tyrimo rezultatus.
3. Tyrimo rezultatus pristato klasei.
4. Diskusija ir refleksija.
5. Mokiniai atlieka kūrybinę užduotį - nupiešia objektą, labiausiai įsiminusį ar nustebinusį tyrimo metu.
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
Natūralių būveinių taršaPamokos vieta:
Pilaitės seniūnija, Salotės paplūdimys
Panašios pamokos