Miesto spalvos ir nuotaikos
Maksimalus dalyvių skaičius: Visa klasė
Pamoką sukūrė - Aušra Kaukėnienė
Pamoką sukūrė - Aušra Kaukėnienė
Ar spalvos kuria nuotaiką?
Mokiniai vaikšto po Vilniaus senamiestį ar kitas spalvingas vietas, stebi ir tyrinėja aplinką, diskutuoja, kaip spalvos veikia miesto ir žmogaus nuotaiką.Vaikai grupėmis atlieka užduotį, kurios metu fiksuoja pastebėtus spalvinius elementus, bando susieti matomas spalvas su savo patirtimi (nuotaikomis, įvykiais, išgyvenimais). Pamokos pabaigoje piešia savo spalvų istorijas.
Pamokoje ugdomas mokinių pastabumas, kūrybiškumas, lavinama vaizduotė, skatinama saviraiška, stiprinami darbo grupelėse įgūdžiai.
Nuotrauka pamokos autorės.
Pamokos tikslas
Stebėti miesto spalvas, tyrinėti jų poveikį.Pamokos planas
1. Mokiniai vaikšto po senamiestį, užduočių lape pasižymi pastebėtas spalvas.2. Mokytoja suskirsto vaikus į grupes (pvz. po 5), grupėse dalijasi pastebėjimais.
3. Mokiniai kartu su mokytoju tęsia kelionę po miestą (10-15 min.), stebi spalvas, fotografuoja elementus, kurie jiems įdomūs.
4. Pristato vieni kitiems, ką matė. Susieja matytas spalvas su savo patirtimi. Jeigu nori, papasakoja, ar spalvos primena jiems kažkokius įvykius, kokius sukelia jausmus.
5. Aptaria, koks galėtų būti spalvinis miesto akcentas.
6. Grįžę į klasę, kuria meno kūrinius, įkvėptus Vilniaus rotušės aikštės (ar kitos spalvingos vietos).
7. Įsivertinimas: spalvomis įvardinti jausmą pasibaigus pamokai.
Kompetencijos
Komunikavimo
Kūrybiškumo
Pažinimo
Temos ugdymo programose
Spalvų keliamos nuotaikosPamokos vieta:
Senamiesčio seniūnija, Vilniaus rotušės aikštė
Atsiliepimai
Honorata Šapelienė
Vaikams patiko ieskoti apalvu, noriai rode iniaciva.