Tinkamo ilgio beieškant
Maksimalus dalyvių skaičius: 25
Pamoką sukūrė - Laima Loginovienė
Pamoką sukūrė - Laima Loginovienė
Kokių ilgių daiktai mus supa?
Ar sunku rasti daiktą, kurio ilgis lygiai 25 centimetrai? O metras?Pamokos metu mokiniai pasikartoja ir įtvirtina žinias apie ilgius ir jų matavimą. Išėję į lauką, atlieka praktinę užduotį, kurios metu ieško nurodyto ilgio daiktų. Pabaigoje reflektuoja.
Reikalingos priemonės: užduočių lapai, rašiklis, matavimo priemonės (liniuotė, metras arba ruletė).
Iliustracija pamokos autorės.
Pamokos tikslas
Įtvirtinti žinias apie ilgį ir jo matavimą.Pamokos planas
1. Sudominimas pasirinkus vieną iš trijų pateiktų variantų.2. Naudodamas skaidres, mokytojas primena mokiniams ilgio matavimo vienetus, priemones, taisyklingą ilgio matavimą ir apskaičiavimą.
3. Po teorinės dalies mokytojas pasirenka vieną iš dviejų užduoties variantų ir pristato mokiniams. Klasė keliauja į kiemą.
4. Atlieka užduotį - ieško nurodyto ilgio daiktų, juos matuoja. Už teisingai rastus daiktus gauna taškus.
4. Suskaičiuojami gauti taškai, pagiriami pamokos dalyviai.
5. Pamokos gale atliekama refleksija.
Kompetencijos
Komunikavimo
Temos ugdymo programose
Matavimo skalės ir vienetai.Pamokos vieta:
Fabijoniškių seniūnija, Vilniaus Fabijoniškių gimnazija
Atsiliepimai
Margarita Stankevič
Mokiniams buvo labai smagu ir įdomu matuoti įvairius daiktus mokyklos kieme.
Ačiu autorei.
Panašios pamokos