Transporto priemonės Vilniuje
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Lina Ignatavičiūtė
Pamoką sukūrė - Lina Ignatavičiūtė
Kokių transporto priemonių daugiausia?
Pamokos metu mokiniai susipažins su duomenų rinkimo procesu, aiškinsis, kaip žymimi rezultatai, daromos tyrimo išvados.Statistikos pradmenų vaikai mokysis atlikdami transporto priemonių tyrimą mieste - jas skaičiuos, atvaizduos diagramose, aiškinsis kokių priemonių daugiausia, aptars stebėjimo rezultatus.
Mokiniai praktiškai įtvirtins dalykines žinias, ugdysis pastabumą, mokysis dirbti grupelėse.
Nuotrauka: judu.lt
Pamokos tikslas
Ugdyti praktinius duomenų rinkimo ir analizės įgūdžius.Pamokos planas
1. Mokytojas ir mokiniai aptaria, kokios yra transporto priemonės. Mokytojas paaiškina, kas yra duomenys, jų svarbą ir kaip jie naudojami sprendžiant uždavinius.2. Mokytojas suskirsto mokinius grupėmis. Klasė keliauja į lauką ir atlieka statistinį transporto priemonių tyrimą. Stebėjimo rezultatus fiksuoja užduočių lapuose.
3. Grįžę į klasę, gautus duomenis atvaizduoja stulpelinėse diagramose. Rezultatus pristato kitoms grupėms.
4. Refleksija užbaigiant pateiktus sakinius.
Kompetencijos
Komunikavimo
Pažinimo
Temos ugdymo programose
Duomenys ir jų interpretavimasPamokos vieta:
Žvėryno seniūnija, Liepyno g. 11, Vilnius
Panašios pamokos