Trinties stebėjimas žaidimų aikštelėje
Maksimalus dalyvių skaičius: 25
Pamoką sukūrė - Rasa Zubauskaitė
Pamoką sukūrė - Rasa Zubauskaitė
Kas yra trintis?
„Trintis ar nesitrinti?“ - štai klausimas, į kurį mokiniai bandys atsakyti šios pamokos metu.Pradinukai susipažins su trinties sąvoka ir žaidimų aikštelėje aiškinsis, ar sūpynės, laipynės ir suoliukas yra kažkaip susiję su trintimi.
Stengdamiesi suprasti, kur įvyksta trintis ir kokios yra jos pasekmės, mokiniai pieš kreidelėmis, supsis ant sūpynių, trins rankas, leisis nuo čiuožyklos. Savo stebėjimų rezultatus pasižymės užduočių lape.
Įdėmiai tyrinėdami skirtingus paviršius, vaikai aiškinsis, nuo ko priklauso trinties intensyvumas. Tai padės suprasti, kodėl taip sunku žiemą eiti per ledą.
Paveikslėlis iš https://shorturl.at/8eXna.
Pamokos tikslas
Susipažinti su trinties sąvoka, gebėti ją paaiškinti savais žodžiais.Pamokos planas
1. Mokytojas supažindina mokinius su trinties sąvoka.2. Vaikai žvalgosi žaidimų aikštelėje, ieško trinties pavyzdžių.
3. Mokytojui padedant, mokiniai randa ir darbalapyje esančiuose paveiksliukuose pažymi vietas, kuriose vyksta trintis.
4. Mokiniai atlieka 4 skirtingus bandymus, kurie padeda geriau suprasti trinties reiškinį. Bandymo rezultatai aptariami bendrai.
5. Naudodamiesi padidinamuoju stiklu, mokiniai tyrinėja skirtingus dangos paviršius.
6. Mokiniai apibendrina įgytas žinias, savarankiškai užpildo refleksijos dalį.
Kompetencijos
Komunikavimo
Pažinimo
Temos ugdymo programose
29.3 Judėjimas ir jėgosPamokos vieta:
Senamiesčio seniūnija, Bernardinų sodas
Panašios pamokos