verslas-artimoje-aplinkoje_57_01726380016-257fb86c2350f9da1e4bfd49f8e6d258.jpeg

Verslas artimoje aplinkoje

Maksimalus dalyvių skaičius: 25
Pamoką sukūrė - Rasa Zubauskaitė
  • Pradinis ugdymas
  • 3 klasei
    4 klasei
  • Lauke
  • Gedimino pr. 9
  • Pamoką veda
    Mokytojas
  • 1:30 val.

Kokių verslų reikia žmogui, kokių žmonių reikia verslui?

Kas dieną skubėdami į darbus, mokymo įstaigas ar būrelius, kartais net nepastebime, kad beveik kiekviename žingsnyje susiduriame su įvairiais verslais. Vieni gamina ir parduoda prekes, kiti - teikia paslaugas. Tad kokie verslai mus supa? Į šį klausimą atsakoma pamokoje.

Moksleiviai keliauja mieste, stebi aplinką, darbalapiuose žymisi matomus verslus: kepyklėles, parduotuves, bankus, gydymo įstaigas ir pan. Užpildę lapus, gautą informaciją apibendrina, įvardina kurie verslai teikia paslaugas, o kurie - gamina ir parduoda prekes.

Diskutuoja, ar visi verslai kuria naudą žmonėms ir valstybei, svarsto kas yra sėkmingas verslas ir kaip jį sukurti.

Pamokoje lavinamas mokinių kritinis mąstymas ir pastabumas, gebėjimas argumentuotai pateikti savo nuomonę bei pasiūlymus, skatinamas verslumas.


Iliustracijos šaltinis www.livetheworld.com

Pamokos tikslas

Susipažinti su artimoje aplinkoje veikiančiais verslais.

Pamokos planas

1. Mokytojas supažindina mokinius su pamokos tikslais ir uždaviniais, išdalina darbalapius.
2. Saugiai einant šaligatviu, mokiniai stebi kokios įmonės, įstaigos ar organizacijos teikia paslaugas / parduoda prekes. Stebėjimo rezultatus fiksuoja darbalapyje. Verta atkreipti dėmesį į bankrutavusius / uždarytus verslus. Kelionės intensyvumą, trukmę ir laiką mokytojas renkasi pats, atsižvelgdamas į klasės galimybes.
3. Mokiniai peržiūri surinktus duomenis, aptaria grupelėse.
4. Dviejų dalių refleksija: grupinė pagal pateiktus klausimus, asmeninė naudojant nebaigtų sakinių metodą.

Kompetencijos

Komunikavimo
Kūrybiškumo
Pažinimo

Temos ugdymo programose

Verslas artimiausioje aplinkoje. Jeigu būčiau verslininkas

Pamokos vieta:

Senamiesčio seniūnija, Gedimino pr. 9
Visos pamokos
Kaip naudotis?