Visai nepaprasti paprastieji mechanizmai
Maksimalus dalyvių skaičius: 25
Pamoką sukūrė - Rasa Zubauskaitė
Pamoką sukūrė - Rasa Zubauskaitė
Kodėl paprastieji, bet nepaprasti?
Mūsų aplinkoje gausu priemonių ir įrenginių, kurių paskirtis - palengvinti atliekamą darbą. Jų ypač gausu statybų aikštelėje. Nors į statybų aikštelę patekti negalime, tačiau apsidairyti aplink, ieškant paprastųjų mechanizmų - tikrai verta.Pamokos įvade mokiniai sužinos paprastųjų mechanizmų pavadinimus, gebės savais žodžiais apibūdinti jų veikimo principus.
Antroje pamokos dalyje mokiniai stebės statybų aikštelę, bandydami nustatyti, kokius mechanizmus mato ir kokias funkcijas jie atlieka.
Pamokos pabaigoje mokiniai dalinsis, kur savo kasdieninėje aplinkoje sutinka paprastuosius mechanizmus, užpildys refleksijos laukelį.
Iliustracijos šaltinis https://www.caverion.lt
Pamokos tikslas
Sužinoti apie paprastuosius mechanizmus ir jų naudojimą.Pamokos planas
1. Mokytoja(s) su mokiniais aptaria paprastųjų mechanizmų pavyzdžius, įtvirtina pavadinimus, išsiaiškina jų veikimo principus.2. Mokiniai susieja mechanizmo aprašymą su mechanizmo pavadinimu.
3. Klasė keliauja iki artimos statybų aikštelės, ieško paprastųjų mechanizmų pavyzdžių.
4. Mokytoja(s) padeda atpažinti paprastuosius mechanizmus, juos stebint paaiškina veikimo principus.
5. Mokiniai užpildo darbalapį, pažymėdami kokius mechanizmus pastebėjo, kam jie naudojami ir pan.
6. Pamokos pabaigoje užpildomas refleksijos laukelis.
Kompetencijos
Komunikavimo
Pažinimo
Temos ugdymo programose
29.3.1Pamokos vieta:
Žirmūnų seniūnija, Šeimyniškių 19
Panašios pamokos