
Mediena ir jos panaudojimas
Maksimalus dalyvių skaičius: 24
Pamoką sukūrė - Rolandas Matulevičius
Pamoką sukūrė - Rolandas Matulevičius
Kokias medžiagas panaudosime technologijų pamokose?
Mokiniai gyvai susipažins su konstrukcinėmis medžiagomis iš medienos: jų rūšimis, savybėmis, panaudojimo galimybėmis.Per teorines technologijų pamokas mokiniai mato medienos pavyzdžius, gali analizuoti jų spalvą, raštą. Gamtoje jie matys visumą - kamieną, šakas, medžių vaisius ir priedus: samanas, spyglius, lapus, sakus. Moksleiviai pažins, suras, palies įvarias gamtoje esančias natūralias medžiagas, prisimins medžių, jų dalių ir priedų pavadinimus. Mokiniai sužinos, kaip šias medžiagas saugiai ir taisyklingai surinkti ir tvariai panaudoti technologijų pamokose, gaminant viešbučius vabzdžiams ir kalėdinius žaisliukus, dekoruojant įvarius dirbinius iš medžio.
Mokiniai grupėmis atliks užduotis, kurios padės geriau pažinti medžius ir gamtoje esančias konstrukcines medžiagas. Pamokos pabaigoje mokytojas įvertins atliktas užduotis, vyks refleksija.
Pamoka sukurta Pasakų parke, bet gali būti pravedama bet kuriame parke, miške.
Nuotrauka pamokos autoriaus.
Pamokos tikslas
Atpažinti gamtoje esančias konstrukcines medžiagas, apibūdinti jų savybes.Pamokos planas
1. Mokytojas pristato pamokos temą, uždavinius, praktines veiklas, vertinimo kriterijus.2. Atvykus į parką, mokiniai pasiskirsto grupėmis po 3-4. Mokytojas išdalina lapus, visi aptaria kaip bus atliekamos užduotys.
3. Mokiniai atlieka praktinę užduotį (35–45 min.).
4. Mokytojas įvertina mokinių darbą.
5. Aptarimas ir refleksija.
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
Konstrukcinės medžiagos, jų savybės, panaudojimas.Pamokos vieta:
Karoliniškių seniūnija, Pasakų parkas
Panašios pamokos