
iki 20
- Ramunė Cibulskienė
- Ramunė Cibulskienė
Lietuvių kalba ir literatūra. Kaip papasakoti apie save? Dienoraštis – savos istorijos pasakojimas. Kokias patirtis atskleidžia dienoraštis? (8 klasė) Kuriami įvairių žanrų tekstai, pavyzdžiui, apsakymas, eilėraštis, filmo scenarijus, įsivaizduojamas knygos veikėjo dienoraštis, portretas. (9/10 klasė) Istorija. Kaip dirbti su rašytiniais šaltiniais? Istorijos žemėlapio nagrinėjimas. (8 klasė) Nagrinėjame istorinės asmenybės portretą. (9 klasė) Lietuvos partizaninis karas su SSRS. (10 klasė)
Tuskulėnų g. 41
Ramunė Cibulskienė
Sudominau savo sukurtos pamokos idėja savo kolegę lituanistę Iloną, o kadangi abi mokome 8b klasę, sutarėme išbandyti savivaldybės dovanotą gimnazijai gido įrangą ir įveikti numatytas pamokis užduotis. Viskas pavyko, mokiniai neišsigando net lapkričio darganos:) Užpildytos refleksijos anketa parodė, kad mokiniam tokios veiklos patinka ir noriai jas atlieka.
Ilona Akinskienė
Iš įprastinės mokyklos aplinkos išeiti visada naudinga. Tuo įsitikinome dalyvaudami kolegės Ramunės sukurtoje pamokoje 'Partizano dienoraščio kūrimas'. Reflektuodami mokiniai teigė, kad sužinojo naujų ir įdomių dalykų apie partizaninį judėjimą Lietuvoje, jautėsi 'reikšmingi' su gido įranga keliaudami nuo vieno objekto prie kito.