
iki 30
- Ramunė Cibulskienė
- Ramunė Cibulskienė
Lietuvių kalba ir literatūra. Pasirenka tinkamiausias pasirengimo kalbėti ir kalbėjimo strategijas iš pasiūlytųjų (A4.3.4). (5-8 klasė) Tikslingai naudojasi tinkamiausiomis pasirengimo kalbai ir kalbėjimo strategijomis (A4.3.3) bei numato, kokios rengimosi kalbėti (kalbos turinio ir paties kalbėjimo planavimo), kalbėjimo strategijos asmeniškai tinkamos (A4.1.4). (9-11 klasė) Istorija. A3.Asmenybių vaidmuo istorijoje. (5-10 klasė). C3. Istorijos liudytojai mūsų aplinkoje. (5-6 klasė) B2. Istorinės erdvės supratimas (suvokimas). (7-8 klasė) D2. Istorinio pasakojimo kūrimas. (9-11 klasė)
Pūčkorių piliakalnis
Audronė Petrauskaitė
Pamoką pravedė Vilniaus Sausio 13-osios progimnazijos Istorijos ir Lietuvių kalbos mokytojos dėvimės mokinių klasėms 2024 lapkričio 19 d. Pamokos medžiaga buvo panaudota kūrybiškai. Kalnas pasirinktas taip pat ne tas, kuris buvo nurodytas.Buvo pasirinkta kalbos tema 'Ko mes galime pasimokyti iš istorijos?'. Mokiniams patiko.